موز

موز در اصل در مالزی یافت شده است و سرشار از ویتامین های B6 و C، منگنز، پتاسیم و شکرهای طبیعی است که به آرامی لایه برداری و مرطوب سازی می کنند. مواد موجود در موز در درمان پسوریازیس موثر هستند و معمولا به صورت پودر یا عصاره در محصولات مراقبت پوست، بمب های حمام و کرم های صورت که جهت درمان سوزش، پیری، پوست مستعد پسوریازیس و خشک استفاده می شود.

عصاره پوست موز بخاطر محتوی آمینواسیدهایش، آنتی اکسیدان و شکر در صنعت آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این عصاره در پاک کننده های صورت، لایه بردارها و کرم های صورت استفاده می شود. این عصاره علاوه بر اینکه غنی از مواد مغذی است می توانند سبب تسکین بثورات و خارش های پوستی، گزش حشرات و پسوریازیس شود.

پلانتینانواع پلانتین ها در اصل بومی اروپا و آسیا هستند و حاوی محتوی بسیار بالای ویتامین C و پتاسیم و برای انواع پوست مفید هستند. آن ها رطوبت را به دام می اندازند و تسکین دهنده پوست خشک و پوسته پوسته هستند و محرک رشد سلول سالم و کمک به چهره درخشان هستند. با تحریک فرایند جوان سازی مجدد طبیعی، پلانتین ها می توانند اسکارهای آکنه را نیز کاهش دهند، قوام پوست را متعادل کنند و به عنوان یک محافظ طبیعی برای التیام پوست عمل کنند.

برگ های پلانکتین نرم کننده های آرام بخش سرشار از انواع مواد ضد التهابی هستند که آن ها را برای التیام موضعی زخم و برای آکنه و انواع محصولات ضد پیری با ارزش می سازد.

دیدگاهتان را بنویسید