زرشک

به طور سنتی، میوه، پوست و دانه های این درخچه اروپایی به طور موضعی برای خواص ضد التهابی، آنتی باکتریایی، ضد ویروسی و ضد قارچی استفاده شده اند. زرشک حاوی بربرین است که نه تنها باکتری ها را می کشد و ضد التهاب است بلکه آرام بخش ملایم و تقویت کننده سیستم ایمنی است. زرشک در محصولات مراقبت پوست به منظور درمان آکنه و در کرم ها و ضماد ها برای کاهش درد و عفونت های قارچی استفاده می شود.

زرشک هندی

زرشک هندی، زردچوبه درختی نیز نامیده می شود و یک بوته همیشه سبز برگ ریز است که در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی رشد می کند. تمامی اجزای این گیاه برای اهداف گوناگون مورد استفاده دارویی دارد. زرشک هندی غنی از انوع آنتی اکسیدان ها است و به طور کلی در انواع محصولات مراقبت پوست ضد پیری استفاده می شود.

پوست زرشک هندی

پوست زرشک هندیپوست زرشک هندی (Indian barberry bark) خواص ضد ویروسی و آنتی باکتریال دارد و در مقابل تخریب سلولی از پوست محافظت می کند. پوست زرشک هندی در انواع محصولات مراقبت صورت با هدف درمان آکنه و رفع علایم پیری استفاده می شود.

ریشه زرشک هندی

ریشه زرشک هندی به طور موضعی خاطر خواص آنتی باکتریال ، ضد التهاب و ضد ویروسی اش به منظور محافظت در مقابل تخریب سلولی استفاده می شود. ریشه زرشک هندی در انواع محصولات مراقبت پوست ضد آکنه به منظور کمک به نرم کنندگی ، ترمیم و مقابله با علایم انواع جوش ها یافت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید