عصاره برگ افرا

بیشتر افراد از وجود شربت افرا آگاهی دارند اما کمتر در مورد عصاره برگ افراد می دانند. تحقیقات کنونی نشان داده است که عصاره برگ افرا در پیشگیری و برطرف کردن چین و چروک ها و علایم پیری بسیار قوی و قدرتمند است. بوتاکس افرا به عنوان داغ ترین جزء سازنده جدید ضد پیری تبلیغ می شود و شرکت ها برای عرضه چنین محصولاتی به بازار در رقابت سخت با یکدیگر هستند.

شربت افرا از شیره درخت افرا ساخته شده و بسیار غنی از انواع قندهای طبیعی و آنتی اکسیدان ها است. شربت افرا همچنین شامل منیزیم، روی، آهن و پتاسیم است. شربت افرا به آرامی سلول های مرده پوست را حل می کند و از روی پوست می زداید، منافذ مسدود شده پوستی را باز می کند، سطح پوست را صاف و صیقلی می کند، از پوست در مقابل تخریب محیطی محافظت می کند و به حفظ سلامت کلاژن کمک می کند. شربت افرا به صورت رقیق نشده در انواع ماسک های صورت، پاک کننده ها و لایه بردارها استفاده می شود و به انواع کرم ها، پاک کننده ها و انواع ماسک های مایع افزوده می شود.

آب افرا

آب افراآب افرا شامل 98% آب است. آب افرا شامل غلظت بالایی از کلسیم، پتاسیم و منیزیم بعلاوه انواع آنتی اکسیدان ها است. آب افرا به حفظ عملکرد صحیح پوست کمک می کند و در انواع کرم های صورت برای سلامت عمومی پوست استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید