کندر

انواع درختان کندر وجود دارند که انواع اسانس های روغنی و دیگر اجزای سازنده مورد استفاده در صنایع آرایشی بهداشتی را تولید می کند اما کندر نوع کارتری معمولی ترین نوع این گیاه است و با نام کلی کندر شناخته می شود. این عصاره ضد التهاب است و در مراقبت پوست جهت درمان پیری، آکنه و پسوریازیس استفاده می شود.

رزین کندر

رزین کندررزین کندر سخت و شبیه به صمغ است و می تواند در انواع لوسیون های صورت و بدن و انواع کرم ها به منظور انتقال فواید رایحه و به منظور افزودن بافت و ویسکوزیته استفاده شود.

اسانس روغنی کندر

اسانس روغنی کندر در انواع عطر ها و مخلوط های اسانس روغنی برای مراقبت پوست و بدن هر دو استفاده می شوند و خیلی گران قیمت است و معمولا در مقادیر کم استفاده می شود. تحقیقات امیدوار کننده بر روی تاثیر اسانس روغنی کندر در کشتن انواع سلول های سرطانی وجود دارد. به طور موضعی، اسانس روغنی کندر در مراقبت پوست برای پوست بالغ تخریب شده، لکه ها، و جوش های سرسیاه، انواع عفونت های قارچی، پسوزیاریس، و تحریک بازتولید سلول های پوستی استفاده می شود.

هیدروسل کندر

هیدروسل کندر تمامی خصوصیات اسانس روغنی را به شکل ضعیف تری دارد که می تواند به صورت رقیق نشده یا به جای آب در فرمولاسیون ها به منظور افزایش تاثیر استفاده شود. هیدروسل کندر بی نهایت تطبیق پذیر است و می تواند در انواع تونرها، بمب های حمام و انواع اسپری های صورت به منظور کاهش جوش، ترمیم چین و چروک ها و التیام انواع اسکارها استفاده شود. هیدروسل کندر التهاب را نیز کاهش می دهد و با پوست چرب مقابله می کند.

دیدگاهتان را بنویسید