قارچ

قارچ ها در مراقبت پوست به منظور کاهش التهاب و سوزش و تسکین حساس ترین پوست و بخاطر روشن و درخشان سازی پوست و به منظور ترمیم، کاهش و محافظت از پوست در مقابل پیری و چین و چروک ها استفاده می شود. عصاره قارچ ها در بسیاری از انواع محصولات از جمله انواع صابون ها، کرم های صورت، سرم ها و شامپوها استفاده می شود.

این قارچ های خوراکی شامل انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه ها، پلی ساکاریدها و آنتی اکسیدان ها هستند. علاوه بر این که این قارچ در انواع مکمل های دارویی استفاده می شود، به طور موضعی ضد التهاب و ضد پیری و در حال تبدیل شد به یکی از اجزای اصلی در مراقبت پوست هستند. این قارچ خشک و پودر می شود و در انواع ماسک های صورت و لایه بردارهای صورت استفاده می شود.

عصاره قارچ شیتاکه نسبت به قارچ ساده خیلی قدرتمندتر است و می تواند در طیف گسترده تری از محصولات استفاده شود. این عصاره یک جزء سازنده ضد پیری قدرتمند است و به پیشگیری از آبزدایی ، چین و چروک ، چین های پا کلاغی، افتادگی و رنگ رفتگی کمک می کند.

آب قارچ شیتاکه از قارچ های غوطه ور درآب و بعضی اوقات به طور جزئی حرارت دیده مشتق می شوند و علاوه بر زدودن سلول های مرده پوست، افزایش بازتولید سلولی ، محافظت از کلاژن و کاهش علایم پیری به نرم کردن و تسکین پوست کمک می کند. آب قارچ شیتاکه می تواند جایگزین آب در انواع کرم های بدن و صورت یا انواع سرم ها شود و در صابون سازی استفاده می شود. در هنگام ساخت صابون قارچ، قارچ های خیس خورده به نرمی کوبیده و ساییده می شوند و همراه با آب قارچ به صابون افزوده می شوند.

عصاره قارچ ری شیعصاره قارچ ری شی (Reishi mushroom) یا گانودرما لوسیدم (Ganoderma lucidum) می تواند در انواع الکل های آلی یافت شود و سرشار از انواع ترکیبات زیست فعال و انواع آنتی اکسیدان ها است که از پوست در مقابل انواع آلوده کننده ها محافظت می کند، سلول های جدید پوست را تولید می کند، سلامت ساختار کلاژن را حفظ می کند و علایم پیری را کند می کند.

پودر قارچ ری شی به سبب تاثیرش و توانایی برای فرموله کردن در انواع ماسک های صورت و انواع لایه بردارهای صورت بدون استفاده از آب، که نیاز به یک سیستم نگهدرانده را منتفی می کند. پودر این قارچ به تنهایی نسبت به عصاره آن غلیظ تر است. این پودر در صابون سازی استفاده می شود و لایه برداری ملایم را در کنار نرم کنندگی و آرام بخشی فراهم می آورد.

آب قارچ ری شی (Reishi mushroom water) در انواع فرمولاسیون ها به منظور افزایش تاثیر و انتقال فواید می تواند جایگزین آب شود. آب قارچ ری شی نه تنها یک جزء سازنده ضد پیری قدرتمند برای پوست بالغ است بلکه یک نرم کننده است به پوست نرمی و انعطاف پذیری باورنکردنی می دهد.

این عصاره از یک قارچ خوراکی که به طور سنتی در طب سنتی از آن استفاده می شود استخراج می شود. این عصاره شامل خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدان ، آنتی باکتریال و ضد ویروسی است و انواع آمینو اسیدها را شامل می شود. توانایی این عصاره به منظور تنظیم تولید روغن در پوست آن را برای پوست چرب و مستعد آکنه موثر می سازد. عصاره کوکو پوریا برای پوست بالغ، حساس یا آبزدایی شده و به منظور کاهش علایم پیری قابل رویت استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید