در این بخش مهمترین قوانین و مقررات آکادمی تک ایده ارایه می شود.

لطفا با رعایت قوانین آکادمی تک ایده در خدمات رسانی به خود و هموطنان گرامی به ما کمک کنید.

فهرست قوانین سایت

  1. در صورتی که نیاز  به تماس تلفنی با مدیر آکادمی تک ایده دارید لطفا در روزهای غیر تعطیل و ساعات اداری تماس بگیرید. در روزهای تعطیل و ساعات غیر اداری لطفا از طریق تلگرام، دایرکت اینستاگرام، پیامک یا ایمیل ارتباط برقرار کنید.
  2. لطفا در مورد اطلاعات تماس افراد موفق، در ویدیوهایی که به منظور معرفی کسب و کارهای مختلف در سایت منتشر می شود، سوال نفرمایید. در صورتی که اطلاعات ارتباط با این افراد را بدست آوردیم در صفحه مربوطه منتشر می کنیم تا کاربران عزیز استفاده کنند. عدم درج اطلاعات تماس این اشخاص بدین معنی است که ما نیز مانند شما اطلاعات ارتباطی با ایشان را نداریم!
  3. کپی از مطالب وبسایت صرفا با ذکر منبع مجاز است.
  4. خریداران هنگام سفارش محصولات باید اطلاعات صحیح خود را ثبت کنند. عدم درج اطلاعات صحیح یا درج اطلاعات ناقص در روند خدمت رسانی ما و ارسال سفارشات مشکل ایجاد می کند. لطفا نام، نام خانوادگی، آدرس کامل پستی، کد پستی، شماره گیرنده محصول، نام گیرنده محصول را هنگام ثبت سفارش به طور صحیح وارد نمایید.

قوانین استفاده از محصولات آموزشی سایت تک ایده

  1. هر گونه کپی برداری، انتشار، بازتولید، الگوبرداری از محصولات آموزشی آکادمی کسب و کار تک ایده پیگرد قانونی دارد.
  2. فروش کتب منتشر شده توسط آکادمی کسب و کار تک ایده به صورت انحصاری در اختیار آکادمی تک ایده است و هیچ انتشاراتی یا شخص حقیقی و حقوقی حق فروش و انتشار مجموعه کتاب های کسب و کارهای خانگی و زودبازده تک ایده را ندارد و  متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
  3. مجموعه کتاب های کسب و کار خانگی و زودبازده تک ایده بخشی از دوره های آموزشی حضوری و یا غیر حضوری ارایه شده توسط سایت تک ایده است و امکان فروش مجزای آن وجود ندارد.
  4. پشتیبانی تلفنی صرفا در ساعات اداری میسر است و در غیر این ساعات به صورت آنلاین انجام می شود.
  5. پشتیبانی در ساعات غیر اداری ممکن است با تاخیر در پاسخ گویی همراه باشد.
  6. در حال حاضر به جز دوره آموزش کلید سازی که به صورت حضوری و نیمه حضوری انجام می پذیرد تمامی دوره های ارایه شده به صورت غیر حضوری هستند.
  7. بخش پشتیبانی مجاز است پشتیبانی اشخاصی که مدت پشتیبانی آنها به اتمام رسیده را قطع نماید.
  8. پشتیبانی محصولات فقط در محدوده محتوی و مطالب ارایه شده انجام می پذیرد. بدیهی است مسایلی که در خارج از حوزه تدریس شده یا محتوی ارایه شده مطرح می شوند خارج از چارچوب تعهد محصول و دوره ارایه شده است و بخش پشتیبانی مجاز است مسایل غیر مرتبط را پشتیبانی نکند.
  9. ارسال محصولات فیزیکی طی 24 الی 48 ساعت بعد از ثبت سفارش انجام می شود. سفارشات معمولا با پست پیشتاز ارسال می شود.
  10. در صورت تاخیر در دریافت مرسوله مشتری می تواند مورد را به بخش پشتیبانی سایت اطلاع دهد تا در اولین فرصت پیگیری شود.