خرید و قیمت فرمول صابون پاپایا

تومان260000

فرمول صابون پاپایا ، خرید و قیمت فرمولاسیون صابون پاپایا گیاهی اصل ، آموزش ساخت صابون صابون پاپایا اصل papaya soap ، فواید جالب و بی نظیر صابون پاپایا ، روش ساخت صابون عصاره پاپایا ، صابون دست ساز ارگانیک پاپایا

فرمول صابون پاپایا ترکیبی نوآورانه از عصاره پاپایا با خواص فیتوتراپی فوق‌العاده است که در تهیه صابون‌های توالت با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این صابون‌ها با داشتن ویژگی‌های فیزیکوشیمیایی برجسته، نظیر pH مناسب و رطوبت متعادل، تجربه‌ای بی‌نظیر از شستشو را برای شما به ارمغان می‌آورند.

علاوه بر این، قدرت کف‌زایی و پایداری کف بالا، همراه با اثربخشی ضد باکتریایی علیه استافیلوکوکوس اورئوس و E. coli، از دیگر مزایای فرمول صابون پاپایا است.

با بهره‌گیری از این فرمول منحصر به فرد، صابون‌های ما نه تنها تجربه‌ای لوکس و بهداشتی را فراهم می‌کنند، بلکه با رعایت استانداردهای بین‌المللی، ایمنی و سلامت پوست شما را تضمین می‌کنند.

در صورتی که قصد دارید به صورت تخصصی صابون سازی با استفاده از روغن های گیاهی را آموزش ببینید پیشنهاد می کنم توضیحات دوره ” آموزش صابون سازی ” را ملاحظه بفرمایید.

ویژگی‌های فیزیکوشیمیایی و اثر ضد میکروبی صابون‌های تهیه شده از عصاره پاپایا

محتوی: پی دی اف 16 صفحه ای شامل توضیحات کامل در رابطه با فرمولاسیون صابون پاپایا

خرید و قیمت فرمول صابون پاپایا

محصولات با ارزش افزوده که از پتانسیل فیتوتراپی پاپایا بهره‌مند شوند، کمیاب هستند. اطلاعات کمی در مورد اثربخشی و ایمنی چنین محصولاتی (در صورت وجود) از پاپایا وجود دارد. بنابراین، مطالعه حاضر تلاش کرد تا استفاده از عصاره پاپایا را در تهیه یک محصول با ارزش افزوده، یعنی صابون توالت، نشان دهد.

فایل اریه شده اولین مطالعه‌ای است که در آن ویژگی‌های فیزیکوشیمیایی و اثر ضد میکروبی صابون‌های حاوی عصاره‌های مختلف پاپایا ارزیابی و با صابون‌های حاوی عصاره میوه پاپایا موجود در بازار مقایسه شده است.

نمونه‌های صابون دارای pH بین 8.37 تا 9.74 و رطوبت بین 2.94 تا 11.32 درصد بودند. حجم کف تخمین زده شده آن‌ها بین 410 تا 780 میلی‌لیتر با قدرت کف‌زایی و پایداری کف خوب بود. صابون‌های آزمایشگاهی تهیه شده (نمونه‌های A تا D) دارای مواد نامحلول در الکل و کل چربی مطابق با استانداردهای بورو ایندیان بودند.

آن‌ها یا حاوی قلیای سوز آور آزاد نبودند یا مقدار ناچیزی داشتند. یافته‌های ارزیابی کمی in vitro نشان‌دهنده اثربخشی ضد باکتریایی علیه استافیلوکوکوس اورئوس به جز نمونه E بود. تست اثر انگشت in vivo اثربخشی ضد باکتریایی صابون‌ها علیه E. coli و S. aureus را نشان داد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید و قیمت فرمول صابون پاپایا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا