فرمول صابون ظرفشویی با پسماند روغن سرخ كردنی

تومان190000

فرمول صابون ظرفشویی ، خرید و قیمت فرمولاسیون ساخت صابون ظرفشویی ، خرید فرمول صابون ظرفشویی با پسماند روغن سرخ كردنی ، فرمولاسیون مایع ظرفشویی رایگان ، روش ساخت صابون ظرفشویی ، فرمولاسیون صابون ظرفشویی

فرمول صابون ظرفشویی که در این پروژه ارائه شده، با هدف تولید یک مایع ظرفشویی کم‌هزینه و دوستدار محیط زیست از اجزای آلی مانند روغن پخت و پز استفاده شده توسعه یافته است. آزمایش‌های دقیق pH و کل ماده چربی روی چهار فرمولاسیون مختلف نشان داد که فرمولاسیون 3 بهترین عملکرد را دارد.

با pH مناسب 9.67 و کل ماده چربی 75.87، این فرمولاسیون نه تنها برای پوست ایمن است بلکه دارای اثر مرطوب‌کنندگی نیز می‌باشد. این تحقیق نوآورانه نشان می‌دهد که می‌توان با استفاده از مواد بازیافتی، صابون‌های ظرفشویی موثر و ایمن تولید کرد که به کاهش زباله‌ها و حفاظت از محیط زیست کمک می‌کنند.

در ادامه مقاله فرمول صابون ظرفشویی چاپ شده در سال 2023 به فارسی ترجمه شد و در اختیار علاقه مندان به آموزش صابون سازی قرار گرفت.

فرمول صابون ظرفشویی با پسماند روغن سرخ كردنی

محتوی: فایل پی دی اف 9 صفحه ای شامل توضیحات جامع و فرمولاسیون صابون ظرفشویی با پسماند روغن

فرمول صابون ظرفشویی با پسماند روغن سرخ كردنی
نمونه ترجمه مقاله فرمول صابون ظرفشویی

پسماند روغن پخت و پز معمولاً دور ریخته می‌شود که در صورت دفع نامناسب منجر به تولید زباله و آسیب به محیط زیست می‌شود. بسیاری از فروشگاه‌ها مایع ظرفشویی حاوی مواد شیمیایی خطرناک می‌فروشند که ممکن است هنگام استفاده باعث تحریک پوست و سلامتی افراد شود. در این پروژه از اجزای آلی مانند روغن پخت و پز استفاده شده است.

فرمول صابون ظرفشویی با هدف تولید صابون‌های کم‌هزینه و دوستدار محیط زیست توسعه یافت. آزمایش‌های pH و کل ماده چربی بر روی چهار فرمولاسیون انجام شد: فرمولاسیون 1، فرمولاسیون 2، فرمولاسیون 3 و فرمولاسیون 4. نتایج نشان می‌دهند که pH به ترتیب برای فرمولاسیون 1، فرمولاسیون 2، فرمولاسیون 3، فرمولاسیون 4 و مایع ظرفشویی فروشگاه 7.52، 8.74، 9.67، 10.34 و 11.20 بوده است. برای آزمایش کل ماده چربی، مقدار به ترتیب برای فرمولاسیون 1، فرمولاسیون 2، فرمولاسیون 3، فرمولاسیون 4 و مایع ظرفشویی فروشگاه 74.49، 75.68، 75.87، 76.95 و 76.70 است.

در نتیجه، مشخص شد که فرمولاسیون 3 بهترین فرمولاسیون در بین چهار فرمولاسیون دیگر است زیرا pH و کل ماده چربی برای این فرمولاسیون 9.67 و 75.87 است که برای استفاده روی پوست بی‌خطر بوده و اثر مرطوب‌کنندگی دارد. برای افزایش کارایی محصول و دستیابی به اثر شستشوی ظرف بهینه، تحقیقات بیشتری لازم است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرمول صابون ظرفشویی با پسماند روغن سرخ كردنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

پیمایش به بالا