ایده جدید کسب و کارهای خانگی و زودبازده تک ایده

ایده جدید کسب و کار های خانگی و زودبازده تک ایده

فهرست مطالب

ایده جدید کسب و کار

در این پست قصد داریم جدیدترین ایده های کسب و کارهای خانگی و زودبازده را معرفی کنیم که آکادمی تک ایده توانسته آموزش ها و دوره های تخصصی برای آن ها تولید و با قیمت مناسب در اختیار هنرجویان قرار دهد.

ایده راه اندازی مزرعه پرورش کرم

در ایران کسب و کارهای پرورش زالو و ورمی کمپوست (نوعی کرم خاکی) از یکی دو دهه قبل رونق گرفته و افراد زیادی در این حوزه ها مشغول به کار هستند. با اشباع شدن بازار این دو کسب و کار گزینه های جدید تری در این حوزه به ایرانیان معرفی شده است.

برای نمونه حدود 2سال قبل ایده جدید کسب و کار پرورش کرم میلورم در آکادمی کسب و کار تک ایده معرفی شد و با ارایه مقالات رایگان متعدد و همچنین عرضه نسخه چاپی کتاب آموزش جامع پرورش و تکثیر میلورم گامی کوچک در آشنایی بیشتر هموطنان با این کسب و کار نوپا در ایران برداشتیم.

کتاب آموزش جامع پرورش و تکثیر میلورم
کتاب آموزش جامع پرورش و تکثیر میلورم

در مراکز دانشگاهی ایران بر روی ژنتیک میلورم و اصلاح نژاد میلورم پژوهش هایی در حال انجام است و تلاش بر این است میلورم به عنوان منبع پروتیین عالی جایگزین سویا در پرورش دام و طیور و آبزی پروری شود.

[irp posts=”6298″ name=”پرورش میلورم در دانشگاه خلیج فارس”]

در حال حاضر پرورش کرم میلورم معمولی و سوپر میلورم در ایران مورد توجه قرار گرفته و با آشنایی بیشتر مسولین مجوزهای لازم جهت راه اندازی صنعتی پرورش کرم میلورم و ارایه تسهیلات کم بهره نیز مورد توجه قرار گرفته است.

[irp posts=”11082″ name=”آموزش پرورش سوپر میلورم (Superworms)”]

ایده تولید صابون های دست ساز خانگی

در زمینه تولید صابون های دست ساز خانگی نیز مقالات متعدد رایگان در وبسایت منتشر شده است و در این زمینه نیز کتاب صفر تا صد صابون سازی تک ایده منتشر شد و شاهد بازخوردهای خوبی از جانب هنرجویان بوده ایم.

کتاب آموزش صفر تا صد صاتونسازی تک ایده
کتاب آموزش صفر تا صد صاتونسازی تک ایده

تولید صابون های دست ساز به علت تنوع و بازار مصرفی بزرگ یکی از گزینه های خوب کسب و کار خانگی برای بانوان است.

از مزیت های این کسب و کار عدم نیاز به اجاره فضای کارگاهی، سرمایه اولیه اندک و سادگی و تنوع در محصولات را می توان نام برد.

هر فردی می تواند با دریافت آموزش های اولیه با امکاناتی که در آشپزخانه منزل خود دارد به راحتی اقدام به تولید صابون های با کیفیت کند و از طریق شبکه های اجتماعی به فروش برساند.

[irp posts=”6639″ name=”چگونه با ساخت صابون گیاهی در خانه کسب درآمد کنیم؟”]

ایده تولید عروسک های ماشین بافت

بافت عروسک های زیبای ماشین بافت و عرضه آن از طریق پیج اینستاگرام و شبکه های اجتماعی نیز یکی از کسب و کارهایی است که در تمام طول سال بازار خوبی دارد و بدون نیاز به اجاره فضای کارگاهی و با حداقل امکانات می توان آن را در گوشه ای از منزل انجام داد.

[irp posts=”4686″ name=”کارآفرینی هنرمند کارآفرین با راه اندازی کارگاه تولید عروسک”]

ایده تولید شوینده های مایع صنعتی

تولید شوینده های مایع صنعتی نیز یکی از ایده هایی است که در منزل قابل اجراست و برای انجام آن نیاز به یک میکسر و مواد اولیه دارید!

به طور کلی تولید شوینده های مایع به دو دسته تقسیم می شوند: 1- تولید شویند های بهداشتی که در بطری های کوچک و جهت مصارف خانگی تولید می شود. تولید این نوع شوینده های نیاز به اخذ مجوز بهداشتی دارد. 2- تولید شوینده های مایع صنعتی: این نوع شوینده های در محیط های صنعتی و به مقدار زیاد مصرف می شود و معمولا در دبه های 20 لیتری به بازار عرضه می شود. شوینده های صنعتی معمولا در رستوران ها، کارخانجات، مکانیکی ها و … کاربرد گسترده دارد و تولید ان نیاز به اخذ مجوز ندارد!

آکادمی کسب وک ار تک ایده با همکاری آقای دکتر گلدوز کتاب آموزش جامع تولید شوینده های مایع را منتشر کرده است. در این کتاب کاربر به طور مفصل با اجزای سازنده شوینده های مایع آشنا می شود و در انتها فرمولاسیون تعداد زیادی از شوینده های مایع را در اختیار خواهد داشت.

کتاب آموزش جامع تولید شوینده های مایع تک ایده
کتاب آموزش جامع تولید شوینده های مایع تک ایده

[irp posts=”10229″ name=”چگونه شیمی شوینده ها را مطالعه کنیم؟”]

ایده راه اندازی مغازه کلید سازی

کلید سازی ازجمله شغل هایی است که بازار کار بزرگی دارد و در تمامی روزها و فصول سال به آن نیاز است. برای ورود به این حرفه اول باید نزد فرد متخصص آموزش دید و سپس با فراهم سازی حداقل ملزومات این کار، وارد این حرفه شد.

آکادمی کسب و کار تک ایده با همکاری آقای محمد گنجی از کلیدسازان حرفه ای اقدام به چاپ کتاب و عرضه پکیج و برگزاری دروه آموزشی همراه با 6 ماه پشتیبانی کرده است. آقای گنجی تجربیات افزون بر 2 دهه در این حرفه را در این دوره آموزشی در اختیار هنرجویان قرار می دهد.

کتاب آموزش جامع کلیدسازی تک ایده
کتاب آموزش جامع کلیدسازی تک ایده

[irp posts=”10273″ name=”چگونه کسب و کار کلیدسازی را شروع کنیم؟”]

برای آگاهی روزانه از ایده جدید کسب و کار آکادمی تک ایده را در اینستاگرام به آدرس takideh.ir@ دنبال کنید!

2 دیدگاه دربارهٔ «ایده جدید کسب و کار های خانگی و زودبازده تک ایده»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 1 =